Propera trobada:

foto de Les Borges del Camp: Tere Balañá.

Propera trobada: .... dia 16 d'abril
Comentarem: Lítica de Lucia Pietrelli

diumenge, 26 d’agost del 2012

Petites ressenyes ràpides

Hola a tots!

Gràcies al meu nou ebook, la meva vida com a nòmada lectora ha fet un gran salt quantitatiu.

Aquí va el resum de l'estiu i una valoració personal i molt discreta:

- Contra el vent del nord, Daniel Glattauer. Una caca de la vaca.

- "La delicadez" David Foenkinos. Dos o tres caques de diferents vaques (o de la mateixa). Dolç fins a l'extenuació, predecible, avorrit, un xic masclista... una joia.

- "Cuando pase tu ira", "sangre derramada", "la senda oscura" i un altre que no recordo el títol. Tota la saga de novel·la negra de l'Asa Larsson. A mi el cos, de tant en tant, em demana un crim, i aquesta autora m'agrada. Sueca, clar.

- La Odissea.  Ça, mes chéries, ça c'est une autre chose.

- "El bolígraf de tinta verda", Eloy Moreno. Xiquets, un descobriment. M'ha agradat un munt, realment, crec que està molt ben escrita, i parla de coses que a tots ens passen, o ens han passat. Propera, angoixant per moments, hi ha un homenatge a Pirineus que emociona. Només dos crítiques, però petites:
                        - final empalagós.
                        - avisa massa cops de que està a punt de passar algo moooolt for. I si, passa. 
                       
I a m és, l'escriptor és de Castelló, i gairebé de la meva quinta!!! jijijiji!!!

Gent, ens veiem en breu!

I aquest video de die Antowoord és hipnòtic, adictiu i et deixa amb una intriga. A veure si la teva intriga és la mateixa que la meva:


1 comentari:

  1. Ben vinguda de nou Lola. Aquest blog estava molt avorrit sense les teves "trencadores" aportacions. No m'ha quedat clar si el proper llibre que hem de llegir és "Contra el vent del nord" o "La delicadez" ;)

    I pel que fa al vídeo, què vols que et digui? Deu ser per les d'una altra "quinta" jo, "carinyo" no sóc capaç de passar de la meitat. Un altre dia me'n poses un del "duo dinámico" :)

    ResponElimina