Propera trobada:

foto de Les Borges del Camp: Tere Balañá.

Propera trobada: .... dia 21 de maig
Comentarem: Restitució de Rosina Ballester

dijous, 3 de maig del 2012

Daniel Berrigan





 Un diàleg amb el jutge
 
Jutge Pare Berrigan: prescindint ara de les conseqüències de tots aquest testimonis, promet vostè a aquest tribunal que s'abstindrà en el futur d'accions semblants

Dan Senyoria, em sembla que està posant una qüestió equivocada

Jutge OK, Pare Berrigan. Aleshores quina creu vostè que és la pregunta adient?

Dan Bé, senyoria. Em sembla a mi que vostè hauria de preguntar al president Bush si ell aturarà la fabricació de míssils, ja que  si ell para de fabricar-los, aleshores jo m'abstindré de colpejar-los  i vostè i jo ens en podrem anar a pescar.


Daniel Berrigan sembla que fou la persona que va inspirar a Colum McCann el personatge de Corrigan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada